مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 11:052020-07-12بين الملل

عریقات: شیوع کرونا در زندان های رژیم اشغالگر منجر به فاجعه می شود


دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین (ساف) در سخنانی گفت که شیوع کرونا در زندان های رژیم صهیونیستی به طور حتم منجر به یک فاجعه خواهد شد.

- دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین (ساف) در سخنانی گفت که شیوع کرونا در زندان های رژیم صهیونیستی به طور حتم منجر به یک فاجعه خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه مصری الیوم السابع، صائب عریقات دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین (ساف) در سخنانی اظهار کرد که شیوع کرونا در زندان های رژیم صهیونیستی منجر به فاجعه ای اجتناب ناپذیر خواهد شد که دولت این رژیم مسؤول آن است.

وی ضمن درخواست از مقامات اسراییل برای آزاد کردن فوری اسیران بیمار، مسن، کودکان و زنان در سایه خطر شیوع کرونا در زندان ها، گفت که شیوع کرونا در زندان های اسراییل پیامدهای غیرقابل تحملی را به همراه خواهد داشت.

عریقات تصریح کرد که طی چند ماه گذشته به جامعه بین الملل نسبت به خطر شیوع کرونا در داخل زندان های اسراییل هشدار داده و از آن خواسته که در این مسأله ورود کند.

در واقع پاسخ منفی اسراییل به درخواست های فلسطینی و بین المللی و بی توجهی آن به قوانین انسانی بین المللی، جامعه بین الملل را ملزم می کند که تماشاگر این مسأله نباشد و اقدامات فوری و موثری برای پاسخگویی به تخلفات سازمان یافته و مداوم رژیم اشغالگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عریقات: شیوع کرونا در زندان های رژیم اشغالگر منجر به فاجعه می شود

عریقات: شیوع کرونا در زندان های رژیم اشغالگر منجر به فاجعه می شود