مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 11:052020-07-12سياسي

«فساد تاریخی بی سابقه»: یک رییس جمهور حکم کسی را تغییر می دهد!


میت رامنی، دونالد ترامپ را به «فساد تاریخی» متهم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران ، میت رامنی سناتور جمهوری خواه و منتقد جدی سیاست های دونالد ترامپ اعلام کرد معاف کردن راجر استون از مجازات زندان نشانه فساد بی سابقه و تاریخی یک رییس جمهور آمریکا است.

او در حساب کاربری توییتری خود نوشت: فساد تاریخی بی سابقه: یک رییس جمهور آمریکا حکم کسی را تغییر می دهد که توسط هیئت منصفه محکوم به دروغگویی برای محافظت از آن رییس جمهور شده است.

جمهوری خواهان عمدتا در این مورد سکوت کرده اند اما رامنی - تنها جمهوری خواهی در سنا که در جریان محاکمه استیضاح رای به محکومیت ترامپ داد - اکنون رییس جمهور آمریکا را با شدیدترین عبارات محکوم کرده است.

دونالد ترامپ روز جمعه مشاور سابق و دوست خود که به دلیل درگیر شدن در ماجرای روسیه به 40 هفته زندان محکوم شده بود، را از مجازات معاف دانست.

استون که فردی نه چندان خوشنام در محافل سیاسی در آمریکا است به دلیل اعمال نفوذ در شاهدان و دروغ گفتن به کنگره مجرم شناخته شده بود.

سناتور دموکرات الیزابت وارن نیز در واکنش به این تصمیم ترامپ، او را تهدیدی برای دموکراسی امنیت ملی آمریکا خواند و سناتورهای جمهوری خواه را متهم کرد با حمایت از او اجازه می دهند ترامپ همچنان دموکراسی در آمریکا را فاسد کند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«فساد تاریخی بی سابقه»: یک رییس جمهور حکم کسی را تغییر می دهد!

«فساد تاریخی بی سابقه»: یک رییس جمهور حکم کسی را تغییر می دهد!