مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 10:402020-07-12اقتصادي

تغییر ساعت کاری ادارات خراسان جنوبی از فردا


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی از تغییر ساعت کاری ادارات استان از فردا دوشنبه 23 تیرماه خبر داد.

- سیدمحمد حسینی، امروز یکشنبه 22 تیر اظهار کرد: بخشنامه تغییر ساعت کاری در راستای ضرورت صرفه جویی در مصرف برق در ادارات استان اعمال می شود.

وی ادامه داد: این تغییرات با عنایت به مصوبه تیرماه 97 هیئت وزیران مبنی بر تغییر ساعت کاری ادارات در فصل گرما جهت رعایت الگوی مصرف برق و همچنین موافقت استاندار با درخواست مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان، عملیاتی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی تصریح کرد: پیرو این تصمیم، ساعت کاری دستگاه های اجرایی در سراسر استان از روز دوشنبه 23 تیرماه تا روز جمعه 31 مردادماه تغییر می کند.

حسینی تصریح کرد: مراکز درمانی و سایر مراکز خدمات رسان که مکلف به ارائه خدمات مناسب و شبانه روزی هستند، از این قاعده مستثنی هستند.

وی یادآور شد: بر این اساس، ساعت کار ادارات و دستگاه های اجرایی از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 6 و 45 دقیقه صبح تا 13 و 45 دقیقه خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: ساعت فعالیت ادارات در روزهای پنجشنبه هر هفته ساعت 6 و 45 دقیقه تا 12 و 45 دقیقه تعیین شده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر ساعت کاری ادارات خراسان جنوبی از فردا

تغییر ساعت کاری ادارات خراسان جنوبی از فردا