مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 10:352020-07-12پزشكي

خشونت خانگی علت بیشترین تماس ها با اورژانس اجتماعی است


مدیرکل بهزیستی استان البرز بیشترین علل تماس و گزارش های مرتبط  را در خصوص کودک آزاری، همسر آزاری و خشونت خانگی برشمرد.

- ایسنا/البرز مدیرکل بهزیستی استان البرز بیشترین علل تماس و گزارش های مرتبط  را در خصوص کودک آزاری، همسر آزاری و خشونت خانگی برشمرد.

اسدالله حیدری روز یکشنبه 22 تیرماه در نشست خبری که به صورت ویدیو کنفرانس به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی و چهلمین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی برگزار شد گفت: بهزیستی البرز در موج نخست کرونا بین 15 هزار و670 مددجو بسته مواد غذایی توزیع کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی مبلغ حمایت مالی از مراکز اقامتی و کاهش آسیب های ناشی از کرونا را بالغ بر 2 میلیارد و 200 میلیون ریال اعلام کرد.

وی در خصوص اقدامات حوزه توانبخشی مددجویان گفت: واریز کمک هزینه با سرانه پنج میلیون ریالی به حساب مراکز شبانه روزی نگهداری مددجویان به تعداد ثبت در سامانه برای 2143 نفر و به مبلغ یک میلیارد و 71 میلیون و 500 هزار ریال انجام شده است.

مدیرکل بهزیستی در ادامه اقداماتی مانند اجرای طرح پیشگیری از کرونا در مرحله ویژه معتادان متجاهر را از جمله برنامه های مهم سال جاری برشمرد و گفت: در زمان شروع کرونا 12 هزار و 300 فرد معتاد از خدمات پاتوق ها بهرمند شده اند و راه اندازی مرکز توانمندسازی زنان و غربالگری ژنتیک معلولین تحت پوشش بهز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشونت خانگی علت بیشترین تماس ها با اورژانس اجتماعی است

خشونت خانگی علت بیشترین تماس ها با اورژانس اجتماعی است