مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 10:202020-07-12پزشكي

تلاش کادر درمان30 درصد مبارزه با کروناست


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاکید کرد که تلاش همکاران حوزه سلامت و درمان تنها 30 درصد از مبارزه با این بیماری را پوشش می دهد و 70 درصد مابقی به همت مردم و تلاش های آنها در رعایت موارد ایمنی و بهداشتی و استفاده از ماسک باز می گردد.

- ایسنا/فارس معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاکید کرد که تلاش همکاران حوزه سلامت و درمان تنها 30 درصد از مبارزه با این بیماری را پوشش می دهد و 70 درصد مابقی به همت مردم و تلاش های آنها در رعایت موارد ایمنی و بهداشتی و استفاده از ماسک باز می گردد.

علی اکبری یکشنبه 22 تیر در حاشیه آغاز کمپین من هم ماسک می زنم که توسط شهرداری شیراز کلید زده شد، گفت: در مقطعی قرار گرفته ایم که بیماری کرونا با شدت بیشتری در مناطقی از کشور شیوع پیدا کرده و استان فارس بی بهره از این شیوع نبوده است.

او ادامه داد: طی هفته های گذشته شاهد افزایش تعداد بیماران مثبت و مراجعه آنها به مراکز درمانی استان مواجه بودیم و تقریبا تمام پتانسیل هایی که برای ارائه خدمات به بیماران پیش بینی کرده بودیم، اشغال شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تاکید بر اینکه لازمه عبور از شرایط فعلی، توجه جدی مردم به مراقبت های بهداشتی است، از مردم فارس خواست به جد نسبت به رعایت توصیه های ایمنی اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش کادر درمان30 درصد مبارزه با کروناست

تلاش کادر درمان30 درصد مبارزه با کروناست