مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 10:052020-07-12پزشكي

کدام بیماران کرونا باید به بیمارستان بروند؟


یک فوق تخصص مراقبت های ویژه با اشاره به لزوم تفکیک مراجعه بیماران کرونا به مراکز بهداشت یا بیمارستان ها بر مبنای وضعیت بیماری گفت: کسانی که در زمان فعالیت محدود یا استراحت یا ضمن صحبت کردن، - ایسنا/خوزستان یک فوق تخصص مراقبت های ویژه با اشاره به لزوم تفکیک مراجعه بیماران کرونا به مراکز بهداشت یا بیمارستان ها بر مبنای وضعیت بیماری گفت: کسانی که در زمان فعالیت محدود یا استراحت یا ضمن صحبت کردن، دچار تنگی نفس می شوند یا بریده بریده صحبت می کنند، کسانی که اکسیژن خون آن ها به کمتر از 90 درصد برسد و کسانی که دچار سردرد یا گیجی و عدم آگاهی نسبت به مکان یا زمان می شوند، باید به بیمارستان مراجعه کنند.

دکتر فرهاد سلطانی اظهار کرد: کووید – 19 تاکنون درمان اختصاصی ندارد و کنترل عفونت تنها با رعایت فاصله گذاری اجتماعی میسر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: همچنان میزان اشغال تخت های ICU در خوزستان صددرصد است و هنوز به تخت های ICU نیاز داریم؛ بیمارستان رازی اهواز تا پیش از این، 16 تخت ICU داشت اما اکنون بیش از 40 تخت ICU دارد و با کاهش بیماری مجددا این تخت ها را به حالت قبل برمی گردانیم.

سلطانی با تاکید بر لزوم استفاده بهینه از منابع تجهیزات و نیروی انسانی در ICU، گفت: در حال حاضر در اکثر بیمارستان ها، تخت های ICU را گسترش داده ایم و یک سری بیمارستان ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام بیماران کرونا باید به بیمارستان بروند؟

کدام بیماران کرونا باید به بیمارستان بروند؟