مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 10:002020-07-12پزشكي

افزایش کرونایی ها در کاشان و عروسی هایی که پابرجاست


بر اساس آخرین گزارش های میدانی درصد کمی از مردم کاشان از ماسک استفاده می کنند، فاصله اجتماعی همچنان رعایت نمی شود و مراسمات عروسی هم در گوشه و کنار شهر پابرجا است؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، طبق آمار اعلام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، یکشنبه 22 تیر ماه تعداد 11 بیمار جدید حاد تنفسی بستری شده اند، آماری که حکایت از افزایش آمار بیماران بستری در کاشان دارد،دلیل افزایش آمار بیماران کرونایی هم به طور عمده رعایت نکردن نکات بهداشتی است.

بر اساس آخرین گزارش های میدانی درصد کمی از مردم کاشان از ماسک استفاده می کنند، فاصله اجتماعی همچنان رعایت نمی شود و مراسمات عروسی هم در گوشه و کنار شهر پابرجا است؛ تجمعاتی که هیچ بهانه و دلیل موجهی برای آن وجود ندارد.

531 فوتی مشکوک و غیرمشکوک کرونایی در کاشان حجت اله غلامی در گفت وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار کرد: با توجه به اعلام آمار از طرف دانشگاه علوم پزشکی کاشان تا بیستم تیر ماه تعداد کل فوتی های بیماران کرونایی کاشان 531 نفر بوده است که از این تعداد افراد فوتی 221 نفر اثبات شده است که فوت آن ها بر اثر کرونا بوده است.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا اصفهان با بیان اینکه تعداد کل افراد بستری شده تا بیست تیر ماه به صورت تجمعی 3 هزار و 707 نفر است، اظهار کرد: تعداد بیماران ترخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش کرونایی ها در کاشان و عروسی هایی که پابرجاست

افزایش کرونایی ها در کاشان و عروسی هایی که پابرجاست