مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 09:552020-07-12اقتصادي

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان منصوب شد


«داوود شهرکی» در حکمی از سوی سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان رییس سازمان صمت سیستان و بلوچستان منصوب شد.

- زاهدان- داوود شهرکی در حکمی از سوی سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان رییس سازمان صمت سیستان و بلوچستان منصوب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان در بخشی از این حکم خطاب به داود شهرکی آمده است: انتظار است بر اساس وظایف و تکالیف ابلاغی، نسبت به برنامه ریزی و طراحی شیوه های روز آمد، بهره گیری از توان علمی و تخصصی نیروی انسانی و ساماندهی امکانات و ظرفیت های موجود در راستای تحقق اهداف سازمانی اقدام شود.

ایجاد تحرک و پویایی در نهادهای صنعتی، معدنی و تجاری از طریق ارتقا دانش فنی، تعامل و همکاری مناسب با تشکل های تخصصی غیر دولتی و مردم نهاد، شناسایی و ساماندهی واحدها و طرح های صنعتی، معدنی و تجاری منطقه، ارتقا نظام مهندسی صنعتی و معدن برای تولید صادرات محور با هدف افزایش توان ارزآوری مورد تاکید است.

بدیهی است هماهنگی و تعامل مناسب با دستگاه های حاکمیتی و اجرایی، هماهنگ سازی و تقویت تشکل های تخصصی غیردولتی، بهره گیری از ظرفیت ها و نظارت مؤثر بر فعالیت های اقتصادی دستیابی به اهداف تعیین شده را بیش از پیش محقق خواهد ساخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان منصوب شد

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان منصوب شد