مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 09:252020-07-12پزشكي

اعلام نتیجه بررسی ماجرای مفقود شدن 11 هزار تست کرونا در خوزستان


سرپرست معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به ماجرای مفقود شدن 11 هزار تست کرونا در خوزستان، از مشخص شدن نتیجه بررسی کارشناسی این موضوع خبر داد.

- ایسنا/خوزستان سرپرست معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به ماجرای مفقود شدن 11 هزار تست کرونا در خوزستان، از مشخص شدن نتیجه بررسی کارشناسی این موضوع خبر داد.

دکتر سیدمحمد علوی اظهار کرد: در اجرای مرحله دوم غربالگری در نیمه دوم فروردین ماه امسال، تاکید بر بیماریابی و تست موارد تماس بود که به این دلیل، آزمایشگاه های بیشتری راه اندازی شد.

در بازدیدهای معاون کل، سایر معاونین و مدیران ارشد وزارت بهداشت همگی بر افزایش تست تاکید می کردند بنابراین با افزایش بیماریابی و ردیابی موارد تماس تعداد مراجعین به مراکز بهداشتی افزوده می شد.

در نتیجه روزانه تعداد زیادی از مردم برای انجام تست مراجعه می کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی در خصوص ماجرای مفقود شدن 11 هزار تست، افزود: با توجه به اینکه نمونه ها و نتایج آنها در دو سامانه سیب و آزمون، ثبت می شود نتایج ثبت ارسال نمونه ها و نتایج تست ها در این دو سامانه با هم انطباق نداشت و اختلافی بین این آمار وجود داشت که به این دلیل، شائبه مفقود شدن نمونه ها توسط برخی افراد که به چرخه کار آشنا نبودند، ایجاد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام نتیجه بررسی ماجرای مفقود شدن 11 هزار تست کرونا در خوزستان

اعلام نتیجه بررسی ماجرای مفقود شدن 11 هزار تست کرونا در خوزستان