مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 09:152020-07-12پزشكي

کارگاه های مردمی تولید ماسک در چهارمحال و بختیاری فعال شدند


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: کارگاه های مردمی تولید ماسک در چهارمحال و بختیاری برای تامین نیاز ماسک در استان فعال شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید شیرانی بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: افراد به عنوان سفیران سلامت باید در صورت برخورد به افرادی سهل انگار نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک متذکر شوند.

وی گفت: در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی با ازدحام بیماران در مراکز درمانی و با توجه به محدودیت ظرفیت بیمارستان ها و توان کادر درمانی با مشکلات جدی مواجه خواهیم شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ادامه داد: بیمارستان و مراکز درمانی از جمله مراکز پرخطر در روزهای شیوع بیماری کرونا محسوب می شوند لذا به مردم توصیه می شود تا حد امکان از مراجعه به این مراکز خودداری کنند.

وی گفت: کمک های مومنانه در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در راستای دستگیری از نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در قالب بسته های کمک معیشتی به دست عشایر استان رسید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکردتاکید کرد: گروه های مردمی با راه اندازی کارگاه های تولیدی ماسک به میدان مبارزه با کرونا آمدند.

وی بیان کرد: ستادهای مقابله با بیماری کرونا در شهرستان های تابعه با تشکیل جلسه برای کنترل شیوع این بیماری تصمیم گیری می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه های مردمی تولید ماسک در چهارمحال و بختیاری فعال شدند

کارگاه های مردمی تولید ماسک در چهارمحال و بختیاری فعال شدند