مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 09:002020-07-12پزشكي

فعالیت بازار و اصناف قزوین در صورت رعایت بهداشت مجاز خواهد بود


سخنگوی ستاد پیشگیری از کرونا در استان قزوین گفت: با تشدید بیماری کرونا و بحرانی شدن شرایط قزوین فعالیت بازار و اصناف تنها در صورت رعایت پروتکل های بهداشتی و زدن ماسک مجاز خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشست رؤسای اتحادیه های صنفی شهرستان قزوین در راستای پیشگیری از کرونا در واحدهای صنفی روز یکشنبه با حضور منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین، نامدار رییس دانشگاه علوم پزشکی استان، افضلی رییس سازمان صمت و جمعی از بازاریان و اصناف در اداره صمت قزوین برگزار شد.

منوچهر حبیبی در این جلسه گفت: هدف از این نشست تقدیر از خدمات انجام شده از سوی اصناف و بازار به خاطر همراهی کسبه در ایام انتشار ویروس کرونا است و باید اذعان کرد اگر این همراهی نبود استان قزوین می توانست در شرایط حادتری قرار گیرد.

وی اضافه کرد: در شرایطی که در محاصره استان های قرمز بودیم تنها همراهی اصناف موجب کنترل شرایط شد و از مجموع 39 هزار واحد صنفی بیش از 35 هزار واحد تعطیل کردند و فقط 4 هزار واحد صنفی فعالیت کردند که این کار به مهار کرونا کمک کرد.

حبیبی تصریح کرد: در این ایام حرکت های انسان دوستانه زیادی هم شکل گرفت و با طرح کمک های مومنانه شاهد تأمین ماسک و مواد ضد عفونی کننده و اقلام معیشتی بودیم و اقدام ارزشمندی صورت گرفت که امیدوارکننده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت بازار و اصناف قزوین در صورت رعایت بهداشت مجاز خواهد بود

فعالیت بازار و اصناف قزوین در صورت رعایت بهداشت مجاز خواهد بود