مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 08:552020-07-12فرهنگي

«اسطوره های آهنی» دیده نشده مش اسماعیل به نمایش گذاشته شد


نمایشگاه «اسطوره های آهنی» شامل تعدادی از مجسمه های توکل اسماعیلی معروف به مش اسماعیل روز جمعه 20 تیرماه در گالری «طراحی هنر» افتتاح شد.

- نمایشگاه اسطوره های آهنی شامل تعدادی از مجسمه های توکل اسماعیلی معروف به مش اسماعیل روز جمعه 20 تیرماه در گالری طراحی هنر افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی گالری طراحی هنر ، نمایشگاه اسطوره های آهنی شامل 6 مجسمه به نمایش در نیامده از آثار توکل اسماعیلی معروف به مش اسماعیل است که با حضور هنرمندان و هنردوستان 20 تیر ماه افتتاح شد.

در آیین گشایش این نمایشگاه هنرمندانی همچون محمدرضا اصلانی کارگردان و مستندساز پیشکسوت، عباس مجیدی رییس انجمن مجسمه سازان ایران، حمید اسماعیلی فرزند مش اسماعیل و هنرمند، محمدهادی فدوی نقاش، جهانگیر کازرونی کارشناس هنری، فریدون امیدی نقاش و فریال سلحشور کارشناس هنری حضور داشتند.

در این نمایشگاه که تا 5 مرداد ادامه دارد، 6 اثر از مش اسماعیل در ابعادی متنوع، گاه بسیار بزرگ مثل فولاد زره و مادر فولاد زره و گاهی کوچک و ظریف مثل دعانویس، رستم و درویش و همچنین اثر بسیار آشنای این هنرمند مثل مجسمه بز، قابل مشاهده است.

روایت محمدرضا اصلانی از مش اسماعیل محمدرضا اصلانی نویسنده، شاعر، کارگردان و مستندساز در جریان گشایش این نمایشگاه در مورد مش اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«اسطوره های آهنی» دیده نشده مش اسماعیل به نمایش گذاشته شد

«اسطوره های آهنی» دیده نشده مش اسماعیل به نمایش گذاشته شد