مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 08:552020-07-12سياسي

آموزش و پرورش و مسئولان نسبت به سند تحول آموزشی فهم مشترکی ندارند


نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با بیان این که اهداف سند تحول تنها با همراهی و رضایتمندی معلمان محقق می شود گفت: متأسفانه هنوز فهم مشترک نسبت سند تحول بنیادین در هیچ سطحی از بدنه آموزش و پرورش و مسئولان ایجاد نشده است.

- ایسنا/یزد نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با بیان این که اهداف سند تحول تنها با همراهی و رضایتمندی معلمان محقق می شود گفت: متأسفانه هنوز فهم مشترک نسبت سند تحول بنیادین در هیچ سطحی از بدنه آموزش و پرورش و مسئولان ایجاد نشده است.

محمدصالح جوکار در جریان دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش یزد، با اشاره به این که آموزش و پرورش متولی اصلی تولید محصول نیروی انسانی در نظام اسلامی ایران است اظهار کرد: تضمین سلامت جامعه در گرو عملکرد آموزش و پرورش است و این موضوع از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی با انتقاد از این که طرح تحول از ابتدا با برخورد خوبی روبرو نشد و فهم مشترک نسبت به آن در هیچ سطحی از بدنه آموزش و پرورش و مسئولان ایجاد نشده است، افزود: هنوز هم با وجود سال هایی که از آن گذشته، نتوانستیم به صورت کامل آن را اجرایی کنیم.

رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با بیان این که مشکل و مصیبت این است که هنوز افرادی با این طرح مخالفت می کنند،گفت: این طرح زمانی به ثمر می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و پرورش و مسئولان نسبت به سند تحول آموزشی فهم مشترکی ندارند

آموزش و پرورش و مسئولان نسبت به سند تحول آموزشی فهم مشترکی ندارند