مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 08:452020-07-12حوادث

کلاهبرداران میلیاردی در خراسان شمالی دستگیر شدند


معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی خراسان شمالی از دستگیری 9 نفر کلاهبردار حرفه ای با سه میلیارد و 600 میلیون ریال کلاهبرداری در استان خبر داد  .

- ایسنا/خراسان شمالی معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی خراسان شمالی از دستگیری 9 نفر کلاهبردار حرفه ای با سه میلیارد و 600 میلیون ریال کلاهبرداری در استان خبر داد  .

سرهنگ صادق نامور اظهارکرد: در پی ارجاع 18 فقره پرونده با موضوع کلاهبرداری به پلیس آگاهی استان بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان، وی با اشاره به اینکه کارآگاهان با بررسی اظهارات شاکیان پرونده و همچنین مستندات موجود محل اختفای کلاهبرداران را مورد شناسایی قرار دادند، افزود: در طول یک هفته گذشته با تلاش کارآگاهان 9 نفر متهم در چند عملیات جداگانه دستگیر و به مقر انتظامی انتقال شدند.

وی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات انجام شده به 18 مورد کلاهبرداری به ارزش سه میلیارد و 600 میلیون ریال اعتراف کردند، تصریح کرد: متهمان در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه هیچ جرمی از چشمان تیز بین پلیس پنهان نخواهد ماند، از مردم استان خواست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداران میلیاردی در خراسان شمالی دستگیر شدند

کلاهبرداران میلیاردی در خراسان شمالی دستگیر شدند