مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 08:402020-07-12پزشكي

بیش از 80 درصد مردم زنجان در معرض کرونا قرار دارند


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: با شرایطی که امروز بر استان حاکم است، بی تردید بیش از 80 درصد مردم زنجان در معرض ابتلا به بیماری کرونا قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا صایینی قبل از ظهر یکشنبه در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا ویروس که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با تاکید بر اینکه انجام برخی از امور در شرایط کنونی که با شیوع ویروس کرونا دست به گریبان هستیم، باعث به وجود آمدن مشکلات زیادی می شود، گفت: یکی از این اقدامات پرخطر در شرایط امروز، برگزاری مراسم عزا و عروسی است که وضعیت استان را وخیم تر می کند.

وی با بیان اینکه امروز نباید دست به کاری بزنیم که سلامت عمومی جامعه به خطر بیافتد، تصریح کرد: با توجه به اینکه زنجان در شرایط فعلی جزو استان هایی است که در حالت هشدار به لحاظ شیوع ویروس کرونا قرار دارد، به همین خاطر همه ما باید نسبت به رعایت مصوبات جلسه ستاد مقابله با کرونا متعهد بوده و همه موارد را مو به مو برای بهبود شرایط رعایت کنیم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به اینکه با وجود همه اقدامات صورت گرفته تا به امروز، وضعیت به گونه ای است که به جرأت می توان گفت بیش از 80 درصد مردم زنجان در معرض ابتلا به بیماری کرونا قرار دارند، ادامه داد: اگر بتوانیم شرایطی را که بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 80 درصد مردم زنجان در معرض کرونا قرار دارند

بیش از 80 درصد مردم زنجان در معرض کرونا قرار دارند