مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 08:352020-07-12ورزشي

برگزاری مجمع سالیانه فدراسیون والیبال در هاله ای از ابهام


برگزاری مجمع عمومی سالیانه فدراسیون والیبال در هاله ای از ابهام قرار دارد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مجمع عمومی سالانه فدراسیون والیبال قرار بود آخر ماه جاری برگزار شود و فدراسیون برای این جلسه چند پیشنهاد میزبانی هم داشت که در نهایت مقرر شد با توجه به شرایط خطرناک کنونی این جلسه در تهران برگزار شود.

مسئولان فدراسیون والیبال در حال آماده سازی سالن سلمان فارسی بودند که صحبت های اخیر رییس جمهور مبنی بر لغو جلسات با حضور بیش از 10 نفر موجب شد تا برگزاری مجمع عمومی سالیانه فدراسیون والیبال هم در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.

پیش از این هیات های والیبال آذربایجان غربی و شرقی خواهان میزبانی مجمع بودند که با توجه به شرایط قرمز حاکم بر استان ها، تهران به عنوان مناسب تر گزینه انتخاب شد.

پیش بینی می شود که با توجه به شرایط کنونی و موج دوم شیوع ویروس کرونا مجمع سالیانه فدراسیون والیبال به چند هفته دیگر موکول شود.

میلاد تقوی، سرپرست دبیری فدراسیون والیبال در این خصوص به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، گفت: ما در حال انجام اقدامات اولیه برای برگزاری مجمع در تهران بودیم و مذاکرات برای رزرو سالن هم انجام شده بود، اما صحبت های رییس جمهور موجب شد تا فعلاً دست نگه داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مجمع سالیانه فدراسیون والیبال در هاله ای از ابهام

برگزاری مجمع سالیانه فدراسیون والیبال در هاله ای از ابهام