مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 08:252020-07-12اقتصادي

توقیف 500 خودروی متخلف در 3 ماهه اول سال/ افزایش 400 درصدی پرونده های احتکاری


رییس پلیس امنیت اقتصادی ناجا عملکرد سه ماه اول سال 99 این پلیس را در خصوص مبارزه با قاچاق کالا و ارز، احتکار اقلام بهداشتی و…، در سال جاری تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار محمدرضا مقیمی، در نشست خبری به تشریح عملکرد سه ماهه این پلیس پرداخت و اظهار کرد: سعی ما بر این است با پیش بینی و پیشگیری فضایی را ایجاد کنیم تا جرمی تولید نشود که برخورد با محتکران یکی از اقدامات مطلوب این پلیس از اواخر سال گذشته و اوایل سال جاری است.

رییس پلیس امنیت اقتصادی ناجا با بیان اینکه احتکار رابطه تنگاتنگی با معیشت مردم دارد، عنوان کرد: از این رو برخورد با محتکران لوازم بهداشتی، دارویی و مواد غذایی از جمله اولویت های این پلیس است.

سردار مقیمی ادامه داد: در ماه مبارک رمضان دو مرحله طرح مبارزه با احتکار انجام شد و تمام تلاش ما بر این بود در این بازه زمانی از گرانی اقلام مورد نیاز مردم جلوگیری شود که بحمداله نتیجه مطلوبی به دست آوردیم و در سه ماهه سال جاری هیچ گونه گرانی کاذب نداشتیم.

وی در ادامه به اقدامات انجام شده پلیس امنیت اقتصادی در سه ماهه اول سال 99 اشاره کرد و گفت: در این راستا 500 خودروی متخلف توقیف و یک هزار و 790 پرونده نیز تشکیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 500 خودروی متخلف در 3 ماهه اول سال/ افزایش 400 درصدی پرونده های احتکاری

توقیف 500 خودروی متخلف در 3 ماهه اول سال/ افزایش 400 درصدی پرونده های احتکاری