مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 08:152020-07-12سياسي

چالش جدی در حوزه معماری و شهرسازی قزوین وجود دارد


در حال حاضر ما در حوزه معماری و شهرسازی که بسیاری از موضوعات در بطن آن سیاست گذاری می شود، دچار چالش جدی هستیم، برای حل آن نیاز است که از سخن و نامه فراتر برویم و به مرحله اجرا برسیم.

- ایسنا/قزوین رییس شورای شهر قزوین گفت: در حال حاضر ما در حوزه معماری و شهرسازی که بسیاری از موضوعات در بطن آن سیاست گذاری می شود، دچار چالش جدی هستیم، برای حل آن نیاز است که از سخن و نامه فراتر برویم و به مرحله اجرا برسیم.

حکمت اله داودی در جلسه هم اندیشی نمایندگان مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با اعضای شورای شهر و مدیران شهری قزوین که شب گذشته 21 تیر در سالن مفاخر شهرداری قزوین برگزار شد، تصریح کرد: بخشی از موضوعات شهری در استان قزوین رقم می خورد و می توانیم با کمک و تعامل مجموعه مدیریتی استان ازجمله شهرداری، راه و شهرسازی و میراث فرهنگی آن ها را حل کنیم، اما برخی از موضوعات به ویژه معماری نیازمند است که خارج از استان مطرح و حل شود.

وی افزود: در حال حاضر ما در حوزه معماری و شهرسازی که بسیاری از موضوعات در بطن آن سیاست گذاری می شود، دچار چالش جدی هستیم، برای حل آن نیاز است که از سخن و نامه فراتر برویم و به مرحله اجرا برسیم.

رییس شورای شهر قزوین اظهار کرد: با توجه به اهتمام جدی نمایندگان مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی برای حل مشکلات امیدواریم بس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش جدی در حوزه معماری و شهرسازی قزوین وجود دارد

چالش جدی در حوزه معماری و شهرسازی قزوین وجود دارد