مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 08:002020-07-12سياسي

کشت گونه های مختلف درخت در همدان/ لزوم جلوگیری از قاچاق چوب


نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی از کشت گونه های مختلف درخت در همدان خبر داد و گفت: در حال حاضر چوب های مورد نیاز مبل و منبت با ارز آزاد خریداری می شود.

-  حجت الاسلام احد آزادیخواه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه در حال حاضر با توجه به اینکه کشور خشک و نیمه خشک است یکی از عمده مسائل واردات چوب از کشورهای چون گرجستان و ارمنستان است اظهار کرد: باید به فکر تولید چوب باشیم و یکی از برنامه های جدی وزیر جهاد کشاورزی تولید چوب در کشور است.

وی با اشاره به اینکه ما در جنوب استان برای تولید چوب اعلام آمادگی کردیم افزود: شهرستان های نهاوند و ملایر بستر لازم برای تولید برخی از اقلام چوب را دارد، با تحقق این مهم در آینده صنعت مبل و منبت استان از چوب های تولیدی بهره مند خواهد شد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه اخیراً شهرستان تویسرکان درگیر جدی قاچاق چوب گردو است تصریح کرد: علاوه بر سازمان جنگل ها و مراتع و جهاد کشاورزی در دستگاه های امنیتی نیز برای جلوگیری از این اقدام باید ورود کنند.

وی با بیان اینکه چوب موجود در استان باید حفظ شود چراکه در حال حاضر چوب های مورد نیاز مبل و منبت با ارز آزاد خریداری می شود که نشان از تضاد بزرگ در این زمینه دارد خاطرنشان کرد: باید به سمت و سوی پیش روی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشت گونه های مختلف درخت در همدان/ لزوم جلوگیری از قاچاق چوب

کشت گونه های مختلف درخت در همدان/ لزوم جلوگیری از قاچاق چوب