مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 07:502020-07-12اقتصادي

معرفی حدود 7 هزار واحد خسارت دیده از کرونا در لرستان به بانک


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: تعداد 6 هزار و 921 واحد کسب و کار آسیب دیده از کرونا در این استان برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی آشتاب امروز یکشنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری لرستان با بیان اینکه بنگاه های اقتصادی آسیب دیده از کرونا که از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیامک دریافت کرده اند بایستی در سامانه کارا ثبت نام کنند، اظهار داشت: پرداخت تسهیلات حمایتی به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا یکی از سیاست های مهم وزارت کار در راستای حفظ اشتغال بنگاه ها و صیانت از نیروهای کار است.

وی تصریح کرد: بر همین اساس 14 رسته شغلی شناسایی شده که بیشترین آسیب از شیوع ویروس کرونا را متحمل شده و دارای لیست بیمه در قالب کارفرمایی یا خویش فرمایی بوده اند، برای ثبت نام در سامانه کارا اقدام و از تسهیلات مذکور بهره مند شدند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان به واحدهای فاقد کد کارگاهی و بیمه شده اشاره کرد و افزود: ارسال پیامک دعوت متقاضیان تسهیلات کرونا که فاقد کد کارگاهی و بیمه شده هستند نیز آغاز شده و طی مذاکرات صورت گرفته با دستگاه های مختلف، اطلاعات افراد شاغل و بنگاه های فاقد بیمه مورد بررسی و احصا قرار گرفته و مقرر شده لیست افرادی که هویت آنها احراز شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی حدود 7 هزار واحد خسارت دیده از کرونا در لرستان به بانک

معرفی حدود 7 هزار واحد خسارت دیده از کرونا در لرستان به بانک