مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 07:452020-07-12اقتصادي

سازمان نوسازی مدارس 100 میلیارد تومان به خراسان شمالی بودجه می دهد


استاندار خراسان شمالی از امضای تفاهم نامه ای به ارزش 200 میلیارد تومان با سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور خبر داد که هر کدام از طرفین این تفاهم نامه مبلغ 100 میلیارد تومان را برای مقاوم سازی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدعلی شجاعی اظهار کرد: در سفر وزیر آموزش وپرورش به استان در خردادماه سال جاری موضوع تفاهم نامه 200 میلیارد تومانی با مشارکت استانداری و سازمان نوسازی مدارس کشور مطرح شد.

وی افزود: 14 هکتار از اراضی با کاربری آموزشی استان از حوزه راه و شهرسازی و شهرداری های استان به امر آموزش وپرورش تخصیص یافته که 10 هکتار آن برای ساخت مدارس دولتی و 4 هکتار برای مدارس غیرانتفاعی است.

استاندار خراسان شمالی ابراز امیدواری کرد: روند واگذاری اراضی با کاربری آموزشی به آموزش وپرورش استان ادامه داشته باشد تا این حوزه بتواند نداشته های خود در بخش های سخت افزاری و فضای آموزشی تأمین کند.

سهم 50 درصدی طرفین تفاهم نامه رییس سازمان نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس کشور هم در مراسم امضای این تفاهم نامه گفت: اعتقاددارم به کمک همکاران استانی بخش قابل توجهی از مشکلات استان برطرف خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان نوسازی مدارس 100 میلیارد تومان به خراسان شمالی بودجه می دهد

سازمان نوسازی مدارس 100 میلیارد تومان به خراسان شمالی بودجه می دهد