مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 07:452020-07-12سياسي

نبود آزمایشگاه ژنتیک در استان کرمان/کمبود شدید نیروی انسانی


مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمان عدم وجود آزمایشگاه ژنتیک و ارسال نمونه ها به استان اصفهان و تهران و کمبود اعتبارات هزینه ای و عمرانی جهت خرید مواد مصرفی و همچنین تجهیزات آزمایشگاهی را دیگر کاستی های موجود در اداره کل پزشکی قانونی استان کرمان برشمرد.

- ایسنا/کرمان مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمان عدم وجود آزمایشگاه ژنتیک و ارسال نمونه ها به استان اصفهان و تهران و کمبود اعتبارات هزینه ای و عمرانی جهت خرید مواد مصرفی و همچنین تجهیزات آزمایشگاهی را دیگر کاستی های موجود در اداره کل پزشکی قانونی استان کرمان برشمرد.

دکتر عباس آمیان در جمع خبرنگاران با تشریح عملکرد پزشک قانونی استان کرمان افزود: در حوزه آزمایشگاه سم شناسی در مجموع 3561 پرونده، در حوزه آزمایشگاه سرولوژی 438 پرونده و در حوزه آزمایشگاه آسیب شناسی 881 پرونده کار شده است.

وی با اشاره به این مطلب که در واحد کمیسیون های تخصصی اداره کل پزشکی قانونی استان کرمان نیز در مجموع 833 پرونده مورد رسیدگی قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: از این تعداد 203 مورد مربوط به قصور پزشکی، 449 مورد مربوط به پزشکی قانونی و 181 مورد مربوط به روانپزشکی قانونی بوده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمان با اشاره به اینکه طی سال گذشته در مجموع 67 هزار و 777 معاینه سرپایی و 2795 مورد فوت در آمار پزشکی قانونی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود آزمایشگاه ژنتیک در استان کرمان/کمبود شدید نیروی انسانی

نبود آزمایشگاه ژنتیک در استان کرمان/کمبود شدید نیروی انسانی