مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 07:352020-07-12سياسي

شورای عالی معماری و شهرسازی به قزوینی ها ظلم کرده است


نیاز است جلسه مشترکی با وزیر راه و شهرسازی گذاشته شود، در حال حاضر بیشترین مشکلات ما در شهر قزوین مربوط به شورای عالی معماری و شهرسازی است که به قزوینی ها ظلم کرده و کسی از حق قزوین دفاع نکرده است.

- ایسنا/قزوین نایب رییس شورای شهر قزوین گفت: نیاز است جلسه مشترکی با وزیر راه و شهرسازی گذاشته شود، در حال حاضر بیشترین مشکلات ما در شهر قزوین مربوط به شورای عالی معماری و شهرسازی است که به قزوینی ها ظلم کرده و کسی از حق قزوین دفاع نکرده است.

اعضای شورای شهر قزوین در جلسه هم اندیشی با نمایندگان مجلس مطالبات خود از قبیل تأمین اعتبارات ملی پروژه های شهری، ضرورت پیوست زیست محیطی پروژه های شهری، توجه به بافت فرسوده را مطرح کردند.

مهدی عبدالرزاقی، نایب رییس شورای شهر قزوین در جلسه هم اندیشی نمایندگان مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با اعضای شورای شهر و مدیران شهری قزوین که شب گذشته 21 تیر در سالن مفاخر شهرداری قزوین برگزار شد، با اشاره به اینکه پروژه انصاری شرقی بیش از 20 سالاست که مطرح شده است، تصریح کرد: توسط مدیریت شهری در این پروژه 104 پلاک تملک شده که از سال 1390 تاکنون زمین مانده است، شهرداری قزوین در آن سال ها 18 میلیارد تومان برای تملک پروژه ها هزینه کرده و تخریب صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای عالی معماری و شهرسازی به قزوینی ها ظلم کرده است

شورای عالی معماری و شهرسازی به قزوینی ها ظلم کرده است