مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 07:202020-07-12اقتصادي

چرا خوزستانی ها نمی توانند کولر بخرند؟


معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با بیان اینکه مردم نمی توانند کولر بخرند، گفت: بازار استان خوزستان به شدت با کمبود کولر مواجه است و این کمبود باعث افزایش قیمت کولر شده است.

- ایسنا/خوزستان معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با بیان اینکه مردم نمی توانند کولر بخرند، گفت: بازار استان خوزستان به شدت با کمبود کولر مواجه است و این کمبود باعث افزایش قیمت کولر شده است.

بهرام جباری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر کمبود کولر یکی از مهم ترین مشکلات خوزستان است و علاوه بر اینکه این کالا در بازار بسیار کم است، حتی شاهد واردات آن به استان نیز نیستیم.

بازار استان خوزستان به شدت با کمبود کولر مواجه است و این کمبود باعث افزایش قیمت کولر شده است.

وی افزود: کولر کالای اساسی نیست بلکه یک کالای حیاتی برای مردم خوزستان است اما با این وجود، تجار ثبت سفارش و واردات آن را انجام نمی دهند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: مشکلات اقتصادی در بخش کالاهای سرمایه ای و مصرفی، دستوری حل نمی شوند.

تجار به دلیل نوسانات نرخ ارز، درخواستی برای ثبت سفارش و واردات این محصول ارائه نمی کنند و این مساله باعث شده کولر به شدت در بازار خوزستان کم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا خوزستانی ها نمی توانند کولر بخرند؟

چرا خوزستانی ها نمی توانند کولر بخرند؟