مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 07:202020-07-12اقتصادي

مشترکین خانگی کم مصرف 16 درصد کمتر بهای برق مصرفی پرداخت می کنند


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان گفت: مشترکین خانگی کم مصرف 16 درصد کمتر بهای برق مصرفی پرداخت می کنند - ایسنا/کردستان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان گفت: مشترکین خانگی کم مصرف 16 درصد کمتر بهای برق مصرفی پرداخت می کنند هیوا لهونیان امروز(22تیر) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مشترکان خانگی که مصرف برق آنان در ماه های گرم سال (خرداد، تیر، مرداد و شهریور ) پایین تر از 300 کیلووات ساعت باشد ضمن کاهش 16 درصدی بهای برق مصرفی به نسبت مشترکین پر مصرف، بسته های تشویقی نیز دریافت می کنند.

وی افزود: مشترکان خانگی از طریق مدیریت مصرف و عدم استفاده از وسایل پرمصرف در ساعات اوج بار، به راحتی می توانند الگوی مورد نظر را رعایت و از بسته های تشویقی ذکر شده بهره مند شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان بیان کرد: مشترکین خانگی که در ماه های گرم سال کمتر از 300 کیلووات ساعت برق مصرف کنند در صورت کاهش در میزان برق مصرفی به میزان کاهش در مصرف در مقایسه با دوره مشابه سال قبل، صورتحساب آنان بستانکار می شود.

لهونیان ساعات اوج مصرف برق در کشور را 13 الی 17 اعلام و در همین راستا ذکر کرد: کشاورزانی نیز که در این بازه زمانی، پمپاژ خود را به مدت 4 ساعت خاموش کنند، برق مصرفی در 20 ساعت دیگر برای آنان رایگان محاسبه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشترکین خانگی کم مصرف 16 درصد کمتر بهای برق مصرفی پرداخت می کنند

مشترکین خانگی کم مصرف 16 درصد کمتر بهای برق مصرفی پرداخت می کنند