مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 07:152020-07-12ورزشي

حال حسین نوری از هفته گذشته بهتر است/ احتمال ترخیص از بیمارستان


حال حسین نوری ملی پوش تیم کشتی فرنگی ایران که بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری است، نسبت به هفته گذشته بهتر است.

- حمید یاری در گفتگو با خبرنگار مهر به وضعیت حسین نوری ملی پوش تیم کشتی فرنگی ایران که چند روزی است به دلیل ابتلاء به کرونا در بیمارستان مسیح دانشوری تهران بستری شده است، گفت: وی روز سیزدهم تیرماه در بیمارستان آتیه بستری شد و ادامه درمان وی از روز چهاردهم ماه جاری در بیمارستان مسیح دانشوری دنبال شده است.

وی افزود: حسین نوری روز بیست و یکم تیرماه حدود ساعت دو بعد از ظهر از قسمت مراقبت های ویژه بیمارستان مسیح دانشوری به بخش منتقل شده است و خوشبختانه شرایط بهتری نسبت به هفته گذشته دارد.

رییس هیئت کشتی استان البرز گفت: اگر روند درمان و بهبودی حسین نوری به همین منوال ادامه یابد تا روز دوشنبه یا نهایت سه شنبه هفته جاری از بیمارستان مسیح دانشوری ترخیص خواهد شد.

به گفته وی در حال حاضر خوشبختانه دیگر کشتی گیران البرزی درگیر بیماری کرونا نیستند و شرایطی که برای حسین نوری پیش آمد تلنگری بود که دیگر کشتی گیران کشور بحث مراقبت از خود و رعایت پروتکل های بهداشتی در حین تمرین را جدی تر رعایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال حسین نوری از هفته گذشته بهتر است/ احتمال ترخیص از بیمارستان

حال حسین نوری از هفته گذشته بهتر است/ احتمال ترخیص از بیمارستان