مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 07:152020-07-12پزشكي

شروع اعمال جراحی الکتیو در کردستان با رعایت پروتکل های بهداشتی


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی این استان به جز بیجار و کامیاران مجاز به عمل الکتیو با رعایت پروتکل های بهداشتی و درمانی مربوط به کووید 19 هستند.

- ایسنا/کردستان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی این استان به جز بیجار و کامیاران مجاز به عمل الکتیو با رعایت پروتکل های بهداشتی و درمانی مربوط به کووید 19 هستند.

صدیق جدیدالاسلامی امروز(22تیر) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: اعمال جراحی و درمان های غیر اورژانس (الکتیو) در شرایط کرونا کاهش یافته بود با رعایت پروتکل های بهداشتی از این پس در بیمارستان های استان و مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی کردستان بجز بیمارستان کامیاران و بیجار قابل انجام است.

وی با بیان اینکه نظارت بر عملکرد و نحوه رعایت استانداردهای حفاظتی و کنترل عفونت در مطب های پزشکی و مراکز درمانی به صورت مستمر، سختگیرانه و روزانه انجام خواهد شد، افزود: مردم بدون نگرانی از بابت انتقال و واگیری ویروس کرونا به شرط رعایت بهداشت فردی و استفاده از ماسک می توانند در این مراکز حضور یابند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان ضمن بیان این مطلب که در پی شروع کرونا برای پیشگیری و کنترل این بیماری ارائه خدمات درمانی ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع اعمال جراحی الکتیو در کردستان با رعایت پروتکل های بهداشتی

شروع اعمال جراحی الکتیو در کردستان با رعایت پروتکل های بهداشتی