مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 07:052020-07-12پزشكي

پروتکل های بهداشتی محدود به گروه خاص نیست


معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان تاکید کرد: پروتکل های بهداشتی و لزوم رعایت آن محدود به گروه خاص نبوده و همه آحاد جامعه و بخش ها را شامل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، خدابخش مرادی نافچی قبل از ظهر یکشنبه در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا ویروس که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با بیان اینکه متاسفانه زنجان جزو استان هایی است که بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شرایط خوبی به لحاظ شیوع ویروس کرونا قرار ندارد، گفت: همین مسئله باعث می شود تا پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را بیش از پیش رعایت کنیم.

وی با اشاره به اینکه شرایط امروز استان ایجاب می کند که برخورد جدی با کسانی که پروتکل های بهداشتی را در راستای کنترل بیماری کرونا نادیده می گیرند، برخورد جدی صورت گیرد، افزود: بی تردید شرایط امروز به ما هشدار می دهد که دیگر با توصیه نمی توان جلوی شیوع گسترده این بیماری را گرفت و باید نظارت ها مبنی بر رعایت پروتکل های بهداشتی در استان تشدید شود.

مردی نافچی با بیان اینکه برخورد با کسانی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند، شامل دستگاه های اجرایی نیز می شود، تصریح کرد: همان طور که زنجان در ابتدای شیوع ویروس کرونا جزو آخرین استان هایی بود که درگیر این بیماری شد، امروز نیز که این استان در شرایط هشدار ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروتکل های بهداشتی محدود به گروه خاص نیست

پروتکل های بهداشتی محدود به گروه خاص نیست