مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 06:552020-07-12اقتصادي

به دنبال دریافت مجوز برای راه اندازی دو کارخانه ملت بلون هستیم


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: از شورای شهر می خواهیم مکانی را جهت احداث موزه فرش دستباف اصفهان به عنوان یکی از کالاهای استراتژیک کشور اختصاص دهد.

- ایسنا/اصفهان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: از شورای شهر می خواهیم مکانی را جهت احداث موزه فرش دستباف اصفهان به عنوان یکی از کالاهای استراتژیک کشور اختصاص دهد.

ایرج موفق صبح امروز (یکشنبه-22 تیر ماه) در جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان، با بیان اینکه بیش از 4 هزار و 580 طرح در دست اجرا داریم، اظهار کرد: این تعداد طرح نشان می دهد که شرایط برای سرمایه گذاری در استان به گونه ای بوده که بسیاری جواز تاسیس گرفته اند، همچنین بیش از 1600 مجوز سرمایه گذاری در استان بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارند که در صورت تخصیص تسهیلات رونق تولید به آنها پیش بینی می شود که 50 درصد آنها به بهره برداری برسد.

وی با اشاره به اینکه یکی از دو وظایف سازمان صمت حفظ وضعیت موجود و دیگری افزایش ظرفیت است، توضیح داد: در حال حاضر حدود 9 هزار واحد صنعتی دارای مجوز در اصفهان وجود دارد که حفظ این وضعیت حایز اهمیت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان به مصوبه هیات وزیران مبنی بر تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به ریاست استاندار و دبیری رییس سازمان صمت اشاره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دنبال دریافت مجوز برای راه اندازی دو کارخانه ملت بلون هستیم

به دنبال دریافت مجوز برای راه اندازی دو کارخانه ملت بلون هستیم