مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 06:452020-07-12سياسي

بهره گیری از لگال تک در پلتفرم سیدوک


پلتفرم هوشمند سیدوک برای ارائه خدمات آنلاین تخصصی در زمینه های حقوقی، وکالت، کارشناسی و انواع سرویس های قضایی، پا به عرصه نوظهور لگال تک گذاشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام روابط عمومی سیدوک، فناوری حقوقی یا همان LegalTech در جهان امروز به خاطر حضور متفاوت و موثر شرکت ها و موسسات حقوقی بسیار پررونق و چشمگیر شده و در کشور ما نیز هر چند همچنان مقاومت هایی برای پافشاری بر روش های سنتی مشاهده می شود، اما راه اندازی سامانه هوشمند خدمات آنلاین حقوقی سیدوک را باید تلاشی برای ورود خلاقانه و نوآورانه به حوزه لگال تک دانست.

تلاش مجموعه سیدوک برای دستیابی به این فناوری، از آن جهت اهمیت بیشتری می یابد که سیستم قضایی کشورمان نیز در رویکرد نوین مدیریتی خود، علاوه بر ارزش نهادن به خدمات آنلاین حقوقی، به طور خاص حامی معنوی و مشوق خوبی برای اقدامات خلاقانه و نوآورانه در حوزه قضایی و حقوقی است که دستاورد سیدوک در زمینه لگال تک را می توان در چارچوب همین اقدامات خلاقانه به شمار آورد.

از سوی دیگر، اکنون در بسیاری از کشورهای جهان شاهد افزایش استارتاپ های حوزه فناوری های حقوقی هستیم و طبیعتا سرمایه گذاران خطرپذیر هم ترجیح می دهند سرمایه گذاری در این حوزه را تجربه کنند چرا که فعالیت موثر و هدفمند شرکت ها و استارتاپ های قضایی و حقوقی نقش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره گیری از لگال تک در پلتفرم سیدوک

بهره گیری از لگال تک در پلتفرم سیدوک