مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 06:302020-07-12سياسي

پا در رکاب ستاد ملی کرونا هستیم


رییس شورای شهر تهران در خصوص آخرین وضعیت اجرای طرح ترافیک، توافق با ارتش و پروژه‌های نیمه تمام شهرداری توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن هاشمی صبح امروز در میان جلسه شورای شهر تهران، صحن علنی را ترک کرد و ریاست را به ابراهیم امینی سپرد و با حضور در جمع خبرنگاران در مورد جلسه هم اندیشی صبح امروز اعضا با شهردار تهران که با حضور برخی از معاونینش برگزار شد، گفت: جلسه هم اندیشی به بررسی طرح‌های اولویت دار شهرداری تهران و درصد پیشرفت فیزیکی آنها معطوف شد.

وی با بیان اینکه یکی از موضوعاتی که امروز مورد بحث قرار گرفت موضوع وعده شهرداری بابت افتتاح ماهانه یک ایستگاه مترو و در مجموع افتتاح 12 ایستگاه مترو بوده است، گفت: شهرداری معتقد است که این مهم قابل اجراست.

چرا که بخشی از وام اوراق مشارکت‌شان را دریافت کرده‌اند و از 910 میلیارد تومانی که در اختیار بانک آینده بود روز گذشته نیمی از آن واریز شد.

هاشمی با بیان اینکه برای دریافت مابقی پول اوراق مشارکت از بانک آینده دولت باید بازپرداخت آن را تضمین می‌کرد که گویا نامه از دولت هم گرفته شده گفت: در حال حاضر 450 میلیارد تومان به حساب شهرداری آمده و اگر مابقی پول اوراق نیز به حساب واریز شود قطعا امسال 12 ایستگاه مترو افتتاح خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پا در رکاب ستاد ملی کرونا هستیم

پا در رکاب ستاد ملی کرونا هستیم