مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 06:152020-07-12سياسي

1200 زندانی حافظ قرآن در زندان های تهران


مدیرکل زندان های استان تهران با بیان اینکه 1200 زندانی حافظ قرآن داریم، گفت: به خانواده بیش از8 هزار نفر از زندانیان کمک مؤمنانه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، سید حشمت اله حیات الغیب مدیرکل زندان های استان تهران در آیین امضای تفاهم نامه با سازمان تبلیغات اسلامی که به منظور ترویج مباحث فرهنگی و تربیتی و بهینه سازی اوقات فراغت زندانیان انجام شد، ضمن خیرمقدم به حاضرین، اظهار کرد: امروزه مجموعه سازمان زندان ها و زندان های استان تهران به نوعی نقش بی بدیلی در ایجاد نظم، انضباط، آرامش و امنیت اجتماعی دارند.

  مدیرکل زندان های استان تهران با بیان اینکه در جوامع بشری زندان یک ضرورت است، گفت: هر چند کاهش جمعیت کیفری، پیشگیری از وقوع جرم و استفاده از مجازات های جایگزین حبس وجود دارد اما افرادی که مخل نظم می شوند و هنجارشکنی می کنند باید در زندان نگهداری شوند و باید همراه با اصلاح و تربیت باشد.

وی با بیان اینکه نگاه اسلام به زندانی نگاه تربیتی است، بیان کرد: شیوه های آموزشی، فرهنگی و تربیتی وجود دارد و هدف سازمان زندان ها اصلاح و تربیت زندانیان و بازگشت شرافتمندانه زندانیان به جامعه اسلامیست.

حیات الغیب تصریح کرد: این نگاه با قوت انجام می شود و یکی از اولویت های مهم ترویج آموزه های دینی است که در این زمینه اقدامات خوبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1200 زندانی حافظ قرآن در زندان های تهران

1200 زندانی حافظ قرآن در زندان های تهران