مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 06:102020-07-12سياسي

ورود دانشگاه سمنان به بازار نشر کتب صوتی با « دلتنگ نباش»


معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه سمنان گفت: با هدف گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس نخستین کتاب صوتی دانشگاه سمنان تولید و منتشر می شود.

- ورود دانشگاه سمنان به بازار نشر کتب صوتی با دلتنگ نباش ایسنا/سمنان معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه سمنان گفت: با هدف گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس نخستین کتاب صوتی دانشگاه سمنان تولید و منتشر می شود.

بهروز گل محمدی، با اعلام این خبر اظهار کرد: پیشنهاد تولید و انتشار نخستین کتاب صوتی دانشگاه سمنان از کتاب دلتنگ نباش در نخستین جلسه ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس مطرح و به تصویب رسید.

دکتر گل محمدی با بیان اینکه دلتنگ نباش کتابی است که مورد تمجید مقام معظم رهبری قرار گرفته است، گفت: این مجموعه روایت شهید روح الله قربانی، دانشجوی سابق دانشکده هنر دانشگاه سمنان است که از شهدای مدافع حرم است.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه سمنان اظهار داشت : در نظر است گویندگان این کتاب از میان دانشگاهیان داوطلب اعم از اساتید، دانشجویان، کارکنان و خانواده ها انتخاب و افراد حایز شرایط، در کمیته ای متشکل از کارشناسان روابط عمومی و مدیر گروه زبان و ادبیات فارسی انتخاب شوند.

وی تصریح کرد : پس از طی کردن مراحل ضبط و تدوین، فایل صوتی اثر، از اول تا 31 شهریورماه هر شب ساعت 21 به مدت 10 دقیقه در کانال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود دانشگاه سمنان به بازار نشر کتب صوتی با « دلتنگ نباش»

ورود دانشگاه سمنان به بازار نشر کتب صوتی با « دلتنگ نباش»