مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 05:202020-07-12اجتماعي

کلاف سردرگم کنکور 99


بسیاری از دانش آموزان و داوطلبان کنکور سراسری که تمام وقت، یک سال تحصیلی، خود را برای کنکور آماده می کردند، برگزاری آزمون و رهایی از بلاتکلیفی این رقابت سرنوشت ساز را خواستار هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، کرونا و ضربات جدی این ویروس منحوس، به سلامت، اقتصاد، آموزش و تعاملات اجتماعی مردم ایران، غیرقابل انکار است که هرکدام درجای خود باید موردبحث و بررسی قرار بگیرد، در این میان آموزش و ممنوعیت تجمعات دانشجویی و دانش آموزی، منجر به تحولات عمیقی در سال تحصیلی جاری شد که با توجه به آن نظام آموزشی کشور فراز و نشیب های زیادی را تجربه کرده است.

در کنار همه این فراز و نشیب ها و گذراندن امتحانات مجازی یازده پایه و حضوری پایه دوازدهم، دغدغه امروز خانواده ها، برگزاری آزمون سراسری و درخواست برخی ها برای تعویق این آزمون به امید فروکش کردن شیب این ویروس منحوس و جلوگیری از خطر احتمالی کرونا می باشد.

البته بسیاری از دانش آموزان و داوطلبان کنکور سراسری که تمام وقت، یک سال تحصیلی، خود را برای کنکور آماده می کردند، برگزاری آزمون و رهایی از بلاتکلیفی این رقابت سرنوشت ساز را خواستار بوده و بسیاری از دانش آموزان نیز به دلیل نگرانی از شیوع این ویروس و خطر احتمالی از بیماری به جهت فرایند برگزاری و اجتماع داوطلبان، خواستار تعویق ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاف سردرگم کنکور 99

کلاف سردرگم کنکور 99