مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 04:452020-07-12سياسي

گسترش شیوه های نوین الکترونیکی در کمیته امداد زنجان


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: شیوه های نوین الکترونیکی و خدمات غیرحضوری در راستای پیشگیری از ویروس کرونا گسترش خواهد یافت.

- در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در زنجان محقق می شود؛ گسترش شیوه های نوین الکترونیکی در کمیته امداد زنجان ایسنا/زنجان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: شیوه های نوین الکترونیکی و خدمات غیرحضوری در راستای پیشگیری از ویروس کرونا گسترش خواهد یافت.

هدایت صفری در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه ویروس منحوس کرونا علاوه بر اقتصاد مردم، روح و روان آن ها را نیز مورد هدف قرار داده است، اظهار کرد: تا زمان کشف واکسن ویروس کرونا، باید زندگی مسالمت آمیز در زندگی فردی و اجتماعی داشته باشیم و با ایجاد تغییر در سبک زندگی، تهدیدهای کنونی را به فرصت های بهتر به ویژه در حوزه کاری تبدیل کنیم.

وی با اشاره به گسترش شیوه های نوین الکترونیکی و خدمات غیر حضوری در راستای پیشگیری از ویروس کرونا در اداره کل کمیته امداد استان، افزود: اطلاع رسانی مناسب، صحیح و به موقع، ارائه آموزش های لازم، مشاوره های روانشناسی به صورت تلفنی و ارتقاء روحیه امید و آرامش در جامعه و نهادینه کردن همزیستی مسالمت آمیز با ویروس کووید 19 در بین مردم از راه های اثر بخش کاهش شیوع این بیماری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش شیوه های نوین الکترونیکی در کمیته امداد زنجان

گسترش شیوه های نوین الکترونیکی در کمیته امداد زنجان