مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 04:252020-07-12اجتماعي

برگزاری مجازی مرحله کشوری مسابقات قرآنی دانش آموزان در مردادماه


مدیرکل قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش از برگزاری مسابقات قرآن مرحله کشوری در دهه اول مرداد خبر داد و افزود: در شرایط کنونی این مسابقات در فضای مجازی برگزار خواهد شد هرچند این روش بسیار زمان بر است اما سلامتی دانش آموزان اولویت اول ماست.

- مدیرکل قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش از برگزاری مسابقات قرآن مرحله کشوری در دهه اول مرداد خبر داد و افزود: در شرایط کنونی این مسابقات در فضای مجازی برگزار خواهد شد هرچند این روش بسیار زمان بر است اما سلامتی دانش آموزان اولویت اول ماست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا مسیب زاده اظهار کرد: آموزش وپرورش به عنوان دستگاهی مولد و سردمدار تأمین منابع انسانی است لذا اگر آموزش وپرورش پویا و فعالی داشته باشیم، کشور پویا و فعالی خواهیم داشت.

وی افزود: این نهاد زیر بنایی هرساله در حیطه دینی فعالیت ها و برنامه هایی را برای دانش آموزان طراحی و ارائه می کند حتی در همین شرایط کرونایی که بسیاری از مشاغل و اصناف و حتی نهادها برنامه هایشان محدود شده است اما آموزش وپرورش به عنوانی یکی از دستگاه های زیربنایی با راه اندازی شبکه شاد گام بلندی را در مسیر ادامه آموزش ها در فضای مجازی و در شرایط تعطیلی مدارس برداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مجازی مرحله کشوری مسابقات قرآنی دانش آموزان در مردادماه

برگزاری مجازی مرحله کشوری مسابقات قرآنی دانش آموزان در مردادماه