مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 04:202020-07-12سياسي

2 پیشنهاد عضو شورای شهر مشهد برای جلوگیری از تبدیل کوه پارک به کمربندجنوبی


رییس کمیسیون خدمات شهری، بهداشت، سلامت و محیط زیست شورای شهر مشهد با بیان اینکه کوه پارک قابلیت تبدیل به کمربند جنوبی را دارد، دو راه حل جهت جلوگیری از این اتفاق پیشنهاد کرد.

- محمد حاجیان شهری در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد، اظهار کرد: اگر نظرات و صحبت های شهردار مشهد را در این چند روز اخیر بررسی کرده باشید متوجه تناقض در گفتار و رفتار می شوید، وی از یک طرف می گوید تا زمانی من شهردار مشهد باشم این کمربند را اجرا نمی کنم و فشار شورای شهر است، از طرف دیگر ما شاهدیم معاونت عمران و حمل نقل شهرداری اجرای کمربند را پیگیری می کند، باید شفاف گفته شود چه کسی از شورای شهر برای احداث کمربندجنوبی فشار آورده است! رییس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای شهر مشهد ادامه داد: کمربند جنوبی یک معبر در چپ، یک معبر راست و یک آیلند در وسط است و این همان چیزی است که الان به اسم مصوبه ستاد تدبیر در حال اجرا است، اگرنمی خواهند کمربند را اجراکنند چرا پوسته کوه پارک را روی اسکلت کمربند جنوبی احداث می کنند؟ در واقع این طرح کوه پارک به راحتی قابل تغییر به کمربند است.

وی خاطرنشان کرد: کوه پارک در اسناد بالادستی مانند طرح جامع وجود ندارد بنابراین امکان وارد شدن در طرح تفصیلی هم ندارد، پیشنهاد من این بود که به عنوان یک طرح موضعی اولویت دار در داخل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 پیشنهاد عضو شورای شهر مشهد برای جلوگیری از تبدیل کوه پارک به کمربندجنوبی

2 پیشنهاد عضو شورای شهر مشهد برای جلوگیری از تبدیل کوه پارک به کمربندجنوبی