مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 03:552020-07-12بين الملل

هشدار کره شمالی به انگلیس


به دنبال تحریم دو نهاد امنیتی کره شمالی از سوی انگلیس، پیونگ یانگ به لندن هشدار داد که هزینه این اقدام خود را پرداخت خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» به نقل از ایرنا، روزنامه «کوریا هرالد» کره جنوبی روز یکشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازکرد انگلیس اوایل هفته جاری 49 نفر و سازمان را به بهانه نقض حقوق بشر تحریم کرد که دو سازمان کره شمالی هم که به گمان لندن درگیر کار اجباری، شکنجه و قتل زندانیان در این کشور بوده اند جزو این لیست بودند که در چارچوب این تحریم ها از ورود به انگلیس و انتقال وجه از طریق بانک های انگلیسی ممنوع شدند.

کره شمالی با انتشار گزارشی به صورت پرسش و پاسخ از طریق خبرگزاری مرکزی کره شمالی، این تصمیم انگلیس را «تحریک آمیز» اعلام کرد و گفت که انگلیس در این مسیر از «سیاست های خصمانه» ایالات متحده در قبال کره شمالی پیروی می کند.

پیونگ یانگ دولت پادشاهی بریتانیا را «عروسک خیمه شب بازی آمریکا» معرفی کرد و گفت: تحریم دو نهاد مرتبط با وزارت کشور و وزارت امنیت کره شمالی بیانگر پیروی انگلیس از آمریکا است.

کره شمالی یاداوری کرده است تمام اطلاعاتی که بر پایه آن این دو نهاد کره شمالی تحریم شده اند جعلی و به دور از واقعیت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار کره شمالی به انگلیس

هشدار کره شمالی به انگلیس