مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 03:452020-07-12اقتصادي

مطالبه بانوان کنگانی 6سال در پیچ و خم اعتبارات!


پلاژ بانوان یکی از مطالبات مهم بانوان شهرکنگان است که این پروژه پس از گذشت 6 سال متاسفانه هنوز عملی نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان کنگان، کنگان یکی از شهرستان های جنوبی استان بوشهر میزبان بخش عظیمی از صنایع نفت وگاز و همچنین سومین شهرستان پرجمعیت استان است.

با توجه به همجواری بندرکنگان با خلیج همیشه فارس و همچنین گرم و شرجی بودن هوای آن، بیشتر مردم شنا در دریا یکی از تفریحات ثابت آن هاست.

با توجه به اینکه مردم کنگان و حتی پرسنل شرکت های مستقر در منطقه برای تفریح به شنا در دریا می روند که این مساله باعث می شود سواحل شلوغ شده و برخی از بانوان امکان استفاده از این نعمت خدادادی را نداشته باشند و از این تفریح پرطرفدار محروم می مانند.

جای پلاژ بانوان در ساحل کنگان خالی است احداث پلاژ بانوان می تواند کمک شایانی به بانوان در جهت استفاده از این نعمت خدادادی کند و همچنین می تواند در حفظ عفاف موثر باشد.

فرماندار سابق کنگان در پنجم شهریورماه 97 گفته بود که پروژه پلاژ بانوان به اعتبار زیادی نیاز دارد که پیگیر جذب اعتبار و احداث آن هستیم.

همچنین رییس سابق شورای شهرکنگان سوم بهمن ماه 93 پلاژ بانوان را یکی از مطالبات بانوان در این شهر دانسته و گفته بود، با 15 میلیارد ریال اعتبار اجرایی شده که برای تکمیل این پروژه به 100 میلیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه بانوان کنگانی 6سال در پیچ و خم اعتبارات!

مطالبه بانوان کنگانی 6سال در پیچ و خم اعتبارات!