مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 03:102020-07-11دانش

آغاز امتحانات عملی دانشگاه آزاد خوزستان از 21 تیر


معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز در خصوص زمان و نحوه برگزاری امتحانات کارگاه ها و  آزمایشگاه های این واحد دانشگاهی، گفت: این امتحانات از 21 تا 31 تیرماه  با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و با موافقت ستاد مقابله با کرونا در استان به صورت حضوری برگزار خواهند شد.

- ایسنا/خوزستان معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز در خصوص زمان و نحوه برگزاری امتحانات کارگاه ها و  آزمایشگاه های این واحد دانشگاهی، گفت: این امتحانات از 21 تا 31 تیرماه  با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و با موافقت ستاد مقابله با کرونا در استان به صورت حضوری برگزار خواهند شد.

بیژن کریمی بیرگانی با بیان این که امتحانات نیم سال جاری در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری از 26 خردادماه به صورت مجازی برگزار شده اند، اظهار کرد: بیش از 92 درصد دانشجویان در این امتحانات شرکت کرده اند که در مقایسه با نیم سال های گذشته تعداد شرکت کنندگان بیشتر بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز، وی همچنین از آغاز امتحانات گروه های معارف و عمومی از 13تیرماه خبر داد و افزود: این امتحانات به صورت مجازی تا 19 تیرماه ادامه خواهند داشت.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز در خصوص زمان و نحوه برگزاری امتحانات کارگاه ها و آزمایشگاه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز امتحانات عملی دانشگاه آزاد خوزستان از 21 تیر

آغاز امتحانات عملی دانشگاه آزاد خوزستان از 21 تیر