مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 02:552020-07-11سياسي

اقدامات قرارگاه پیشرفت می تواند الگوی جهادی سایر دستگاه ها باشد


معاون اجرایی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: اقدامات قرارگاه پیشرفت نمونه عملی و جهادی مناسبی است که می تواند برای دستگاه های اجرایی الگو شود.

- قزوین- معاون اجرایی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: اقدامات قرارگاه پیشرفت نمونه عملی و جهادی مناسبی است که می تواند برای دستگاه های اجرایی الگو شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ حمزه برین شنبه شب در جمع اعضای ستاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی قزوین با اشاره به اقدامات و روند فعالیت های قرارگاه پیشرفت و آبادانی در مناطق محروم اظهار کرد: امروز پس از گذشت سه سال از شروع اقدامات قرارگاه در دهستان های کم برخوردار و روستاهای محروم، اقدامات و فعالیت های خوبی انجام شده و این فعالیت ها همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به اهداف گروه های پنجگانه قرارگاه پیشرفت و آبادانی گفت: حضور دائم در روستاهای هدف در حین حضور مردم، به صورت تخصصی در حوزه تربیتی، فرهنگی، اشتغال، سلامت و عمران همچنین دعوت مردم برای تعامل مردم در رفع مشکلات روستا، داشتن نگاه جهادی و ایجاد امید و نشاط در روستاها از اهداف تأثیرگذار قرارگاه پیشرفت و آبادانی است.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین تصریح کرد: این فعالیت ها را می توان به عنوان الگویی مناسب به سایر معاونت های مجموعه سپاه و مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات قرارگاه پیشرفت می تواند الگوی جهادی سایر دستگاه ها باشد

اقدامات قرارگاه پیشرفت می تواند الگوی جهادی سایر دستگاه ها باشد