مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 02:552020-07-11سياسي

اعتیاد بانوان، غباری پنهان تر از اعتیاد مردان


لطافت و ظرافت زن هرچیزی را برنمی تابد، اما شاهدیم که این موجود لطیف خود را درگیر بسیاری از امورات متناقض با روح خود کرده است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری لطافت و ظرافت زن هرچیزی را برنمی تابد، اما شاهدیم که این موجود لطیف خود را درگیر بسیاری از امورات متناقض با روح خود کرده است.

چندسالی است که نمود اعتیاد در میان جنس زن هویدا شده و امروزه به راحتی می توان از زنانه شدن مصرف مواد مخدر هم سخن گفت، موضوعی که قطعا ظهور آن در سایه غفلت همگانی صورت گرفته و بی توجهی به آن آسیب های جبران ناپذیری را بر جامعه متحمل می کند.

سید قدیر مرتضوی، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه اعتیاد مردان بنیه اقتصادی خانواده را بیشتر تحت تاثیر خود قرار می دهد، اظهار کرد: مهم ترین وظیفه مرد سرپرست خانواده، تامین آسایش، آرامش و رفاه اقتصادی است، از آن جا که مرد معتاد بخش زیادی از درآمد خود را به مصرف مواد مخدر سوق می دهد، گاهی موجب از دست دادن فرصت شغلی خود خواهد شد.

وی اعتیاد بانوان را خطرناک تر از اعتیاد مردان عنوان کرد و افزود: به دلیل اینکه تربیت نسل و مهیا کردن فضای آرامش بخش درون خانواده بر عهده زن است، طبیعتا اعتیاد وی آسیب بیشتری به بنیان خانواده وارد کرده و پرورش فرزندان را با مخاطره مواجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتیاد بانوان، غباری پنهان تر از اعتیاد مردان

اعتیاد بانوان، غباری پنهان تر از اعتیاد مردان