مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 01:052020-07-11فرهنگي

ادامه بحران اجرا در «سالن اصلی»/ «اگر»هایی که برای تئاتر وجود دارند


رییس مجموعه «تئاتر شهر» اعلام کرد هنوز هیچ گروهی برای اجرا در سالن اصلی این مجموعه اقدام نکرده و دلیل این امر نیز شرایط اقتصادی و وضعیت کرونایی موجود است.

- رییس مجموعه تئاتر شهر اعلام کرد هنوز هیچ گروهی برای اجرا در سالن اصلی این مجموعه اقدام نکرده و دلیل این امر نیز شرایط اقتصادی و وضعیت کرونایی موجود است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر یکی از بزرگ ترین و مهمترین سالن های تئاتر حرفه ای ایران است که طی دهه های مختلف فعالیت خود میزبان چهره ها و اجراهای مطرح تئاتری بوده است.

پیش از شروع تعطیلات کرونایی از اسفند سال 98، نمایش قهوه قجری آتیلا پسیانی با حضور بازیگرانی چون نوید محمدزاده و هوتن شکیبا در سالن اصلی به صحنه رفت.

استقبال از این نمایش بالا بود اما کرونا شرایط را تغییر داد.

تعطیلات پیش آمده و پس از آن از سرگیری فعالیت های تئاتری با 50 درصد ظرفیت سالن، باعث شد تا نمایش قهوه قجری قادر به ادامه اجرا نباشد و آتیلا پسیانی از ادامه اجرا انصراف دهد.

پس از این انصراف، حمیدرضا نعیمی کارگردان نمایش فردریک نیز که قرار بود بعد از پایان اجرای قهوه قجری اثر خود را روی صحنه ببرد، به دلیل شرایط اقتصادی موجود در تولید تئاتر و همچنین تأمین نشدن هزینه های اجرا، از طریق فروش 50 درصدی گیشه، از اجرای فردریک در سالن اصلی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه بحران اجرا در «سالن اصلی»/ «اگر»هایی که برای تئاتر وجود دارند

ادامه بحران اجرا در «سالن اصلی»/ «اگر»هایی که برای تئاتر وجود دارند