مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 18:102020-07-11حوادث

ماجرای اعدام یک شراب خوار


مرد 51 ساله ای که پنج بار به جرم شراب خواری به تحمل مجازات حد شرعی محکوم شده بود پس از ارتکاب همین جرم برای ششمین بار، از سوی دادگاه کیفری یک خراسان رضوی به «اعدام» محکوم شد که رای صادره در سحرگاه چهارشنبه گذشته همزمان با حکم قصاص نفس مرد همسرکش در زندان مرکزی مشهد به اجرا درآمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، ماجرای پرونده این محکوم، برای ششمین بار درحالی روی میز قضات با تجربه دادگاه کیفری یک خراسان رضوی قرار گرفت که او بعد از اجرا شدن پنج حکم محکومیت قطعی حد شرعی شرب خمر، باز هم به همین اتهام در بولوار سرافرازان مشهد توسط نیروهای انتظامی دستگیر و محاکمه شد.

اسناد دقیق، محتویات پرونده،گزارش ماموران انتظامی و نتیجه آزمایش های پزشکی قانونی، بیانگر استفاده متهم از مشروبات الکلی بود.

بررسی سوابق متهم نیز نشان می داد که پیش از این «م- م» به جرم نوشیدن مشروبات الکلی 5 بار به تحمل مجازات حد شرعی محکوم شده است و این احکام پس از طی مراحل وتشریفات قانونی درباره وی به اجرا درآمده است بنابراین هیچ راه گریز قانونی از مجازات «اعدام» وجود نداشت.

این گزارش حاکی است: در حالی که قضات دادگاه کیفری یک خراسان رضوی متهم را دعوت به راست گویی وصداقت در کلام می کردند، بالاخره با توجه به اوضاع و احوال ارتکاب جرم و همچنین اسناد و مدارک انکارن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای اعدام یک شراب خوار

ماجرای اعدام یک شراب خوار