مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 17:502020-07-11پزشكي

مازندران همچنان روی موج هشدار کرونایی/ بستری بودن 760 بیمار مشکوک به کرونا


رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: در صورت عدم کنترل وضعیت کنونی افزایش شیوع بیماری کرونا، مجبور هستیم به سمت برگرداندن محدودیت های بیشتر حرکت کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، مازندران که در فروردین ماه امسال در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته بود پس از گذر از این شرایط و اعمال محدودیت ها و ممنوعیت ها تعطیلات خرداد ماه موجب شد دوباره خاطره تلخ کرونایی در مازندران تکرار شود و مازندران در وضعیت هشدار کرونایی قرار گرفت.

دکتر سید عباس موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این باره در گفت وگو با فارس، اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته تعداد 137 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: همین مدت تعداد 82 نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

 رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: هم اکنون 760 نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی حاد مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند.

این مسؤول با تاکید بر نظارت شدید بر اماکن و جدیت در تعطیلی واحدهای متخلف، خاطرنشان کرد: در صورت عدم کنترل وضعیت کنونی افزایش شیوع بیماری کرونا ، مجبور هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران همچنان روی موج هشدار کرونایی/ بستری بودن 760 بیمار مشکوک به کرونا

مازندران همچنان روی موج هشدار کرونایی/ بستری بودن 760 بیمار مشکوک به کرونا