مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 17:452020-07-11اقتصادي

فرمانداران در تکمیل پروژه های نیمه تمام اهتمام ویژه داشته باشند


استاندار گیلان با تأکید بر ضرورت اهتمام ویژه فرمانداران در تکمیل و بهره برداری از پروژه های نیمه تمام، گفت: دستگاه های اجرایی نیز در جذب اعتبارات تلاش بیشتری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ارسلان زارع عصر شنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه گیلان در سالن غدیر استانداری با اشاره به اقدام دولت برای کاهش وابستگی بودجه به پول نفت، اظهار کرد: با از بودجه و اعتبارات تخصیصی به صورت بهینه در اجرای طرح ها و برنامه ها استفاده شود.

وی با تأکید بر ضرورت پیگیری مستمر مسئولان دستگاه های اجرایی در زمینه جذب اعتبارات، گفت: ارزیابی عملکرد مدیران بر اساس میزان جذب اعتبارات است و در صورت کم کاری در این زمینه به مدیر مربوطه تذکر داده می شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه عدالت در توزیع اعتبارات مد نظر بوده است، تصریح کرد: اعتبارات بر اساس سهم جمعیتی هر شهرستان انجام شده است.

وی بر ضرورت اهتمام ویژه فرمانداران در تکمیل پروژه های نیمه تمام تأکید و بیان کرد: موافقتنامه باید در زمان مناسب مبادله شود پروژه های دارای موافقت نامه در اولویت قرار دارند و قطعاً سریع تر به مرحله اجرا خواهد رسید.

زارع در ادامه با اشاره به اینکه باید تلاش شود تا کمبودها در هر منطقه از بودجه های ملی و اعتبارات دستگاه های اجرایی جبران شود، گفت: میزان توسعه یافتگی در ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانداران در تکمیل پروژه های نیمه تمام اهتمام ویژه داشته باشند

فرمانداران در تکمیل پروژه های نیمه تمام اهتمام ویژه داشته باشند