مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 17:252020-07-11بين الملل

ده ها تفنگدار دریایی آمریکا در اوکیناوا «کرونا» گرفته اند


استاندار جزیره اوکیناوا در جنوب ژاپن از ابتلای شمار نامشخصی از تفنگداران دریایی آمریکا در این منطقه و پنهانکاری آمریکایی ها نسبت به عدم اعلام جزییات دقیق در این زمینه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ده ها  تفنگدار دریایی آمریکا مستقر در دو پایگاه در جزیره اوکیناوا در جنوب ژاپن به  ویروس کرونا مبتلا شده اند.

به نوشته روزنامه شیکاگو تریبون استاندار اوکیناوا روز شنبه در نشست خبری اعلام کرد که بیم آن را دارد به خاطر ابتلای نظامیان آمریکایی به کرونا، این ویروس در این جزیره شیوع یابد به همین دلیل خواستار توضیح  مناسبی از سوی ارتش آمریکا شده است.

دنی تاماکی استاندار اوکیناوا گفته که ارتش آمریکا از افشای شمار دقیق مبتلایان به کرونا بین تفنگداران دریایی خود در اوکیناوا امتناع می ورزد، اما برخی منابع مطلع گفته اند که حدود 60 پرسنل نظامی آمریکا در اوکیناوا به کرونا مبتلا شده اند.

تاماکی از بهت اهالی اوکیناوا در این زمینه خبر داد و گفت نسبت به اقدامات مناسب ارتش آمریکا در زمینه اجرای پروتکل های بهداشتی به شدت شک دارد.

این مقام ژاپنی افزود که از دولت کشورش خواسته از مقامات ارتش آمریکا بخواهند جزییات دقیق و شمار مبتلایان به کرونا بین تفنگداران دریایی خود را اعلام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ده ها تفنگدار دریایی آمریکا در اوکیناوا «کرونا» گرفته اند

ده ها تفنگدار دریایی آمریکا در اوکیناوا «کرونا» گرفته اند