مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 17:152020-07-11سياسي

ایران به دادگاه های بین المللی برای فسخ رأی غیرقانونی پرداخت غرامت شکایت می کند


رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس معتقد است آمریکا در آستانه پایان تحریم های تسلیحاتی علیه کشورمان سعی دارد در تلاشی واهی، ایران را کشوری ناامن در منطقه جلوه دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، علیرضا منادی سفیدان، علت صدور رأی غیرقانونی در دادگاهی آمریکایی علیه ایران را قرار گرفتن در آستانه پایان تحریم های تسلیحاتی کشورمان دانست و  اظهار داشت: آمریکایی ها به دلایل واهی از برجام خارج شده و اکنون امکان حقوقی برای تمدید این تحریم ها را ندارند لذا تلاش می کنند از طرق دیگر مانند ناامن کننده خواندن اقدامات ایران، باعث تمدید تحریم ها شوند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس یادآور شد: امروز آمریکا تلاش دارد به هر طریقی شده افکار عمومی جهان را علیه ایران بشوراند و کشورمان را عنصر ناامن منطقه جلوه دهد تا تحریم های تسلیحاتی تمدید شود.

وی افزود: آمریکایی ها با مستندات دروغین به دنبال متهم کردن ایران به اقدامات نظامی علیه کشورها هستند که هیچ کدام مبنای واقعی ندارد.

منادی سفیدان ادامه داد: ایالات متحده تا می تواند دست از شیطنت های خود بر نمی دارد تا زمانی که جمهوری اسلامی نیز مانند بسیاری از کشورهای منطقه، تبدیل به نوکر آنها شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران به دادگاه های بین المللی برای فسخ رأی غیرقانونی پرداخت غرامت شکایت می کند

ایران به دادگاه های بین المللی برای فسخ رأی غیرقانونی پرداخت غرامت شکایت می کند