مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 16:102020-07-11سياسي

دشمنان در حال تلاش برای رواج بی حجابی هستند


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: مراقبت کنید که پیاده نظام دشمن نشوید زیرا دشمنان هنوز دست از کار نکشیده و برای رواج بی حجابی در حال برنامه ریزی و اجرای سیاست های خصمانه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سایت علم الهدی، آیت الله سید احمد علم الهدی در مراسم بزرگداشت سالروز قیام مسجد گوهرشاد که با حضور جمعی از زنان و دختران مشهدی با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در ایوان مقصوره این مسجد برگزار شد، بیان کرد: شهادت شهدای مظلوم قیام مسجد گوهرشاد و هتک حرمت حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) برای حفظ چادری بود که اکنون بر سر بانوان کشور است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به اینکه مردم مؤمن و انقلابی 21 تیرماه 1314 در مسجد گوهرشاد مقابل گلوله های ارتش رضاخان برای دفاع از حجاب و نوامیس شیعه ایستادند، اظهار کرد: تنها راه برای نابودی انقلاب برچیدن سفره دین از جانب جوانان و برداشتن حجاب است لذا مراقبت کنید که پیاده نظام دشمن نشوید، چرا که دشمنان اسلام هنوز دست از کار نکشیده اند و برای رواج بی حجابی در نسل شهدای مظلوم در حال برنامه ریزی و اجرای سیاست های خصمانه استکباری هستند.

وی افزود: وقتی مردم مؤمن و انقلابی جسارت مستکبران را از طریق کشف حجاب برای براندازی اسلام مشاهده کردند، با نیروی تقوا و اراده پولادین، در شرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان در حال تلاش برای رواج بی حجابی هستند

دشمنان در حال تلاش برای رواج بی حجابی هستند