مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 16:052020-07-11ورزشي

بسیج جامعه زنان همدان در هفته حجاب 11 عنوان برنامه برگزار می کند


مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان از اجرای 11 عنوان برنامه به مناسبت هفته عفاف و حجاب به همت بسیج جامعه زنان در همدان خبر داد.

- همدان - مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان از اجرای 11 عنوان برنامه به مناسبت هفته عفاف و حجاب به همت بسیج جامعه زنان در همدان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرزانه رضیان ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه دشمنان اسلام با تبلیغات کاذب در رسانه ها و فضای مجازی، مصونیت زن را با محدودیت او اشتباه گرفته اند، گفت: بسیج جامعه زنان همدان در هفته حجاب و عفاف 11 عنوان برنامه برگزار می کند وی افزود: بسیج جامعه زنان استان همدان با هدف کاهش بدحجابی و آسیب های حاصل از آن در سطح جامعه و در راستای نهادینه کردن پوشش مناسب برای زنان برنامه هایی را در سطح شهرها و روستاها برگزار خواهد کرد.

رضیان برگزاری مسابقه استانی تجربه آرامش در قالب پیام کوتاه، تجلیل از 40 مدافع سلامت محجبه، مسابقه طراحی پوستر و موشن گرافی در فضای مجازی با موضوع عفاف و حجاب، فضاسازی شهری را از دیگر برنامه ها عنوان کرد.

وی عنوان کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، برپایی نمایشگاه های عفاف و حجاب و صنایع دستی، اعزام گروه های جهادی و مشاوره ای به مناطق مختلف استان، تجلیل از زنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج جامعه زنان همدان در هفته حجاب 11 عنوان برنامه برگزار می کند

بسیج جامعه زنان همدان در هفته حجاب 11 عنوان برنامه برگزار می کند